مجله الکترونیکی

جامع ترین سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما و هتل

مجله الکترونیکی

جامع ترین سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما و هتل

  • ۰
  • ۰

منبع: Travel and Leisure

فرست کلاس، کلاسی از پرواز است که در آن خدماتی بسیار متفاوت برای داشتن سفری راحت‌تر ارائه می‌شود، این خدمات از تفاوت در نوع صندلی‌ها تا امکانات پذیرایی و رفاهی متغیر است؛ گاه چنان آسایشی را از استراحت بر روی تخت‌های این پروازها احساس می‌کنید که گویی در هتلی اقامت کرده‌اید با این تفاوت که این هتل در آسمان در حال پرواز است. این ویژگی‌ها‌ی متمایز به ویژه خود را در پروازهای طولانی نشان می‌دهند، بدون شک اگر بلیط هواپیمای شما به مقصدی است که برای رسیدن به آن باید چندین و چند ساعت در هواپیما باشید، فرست کلاس و نیز کلاس تجاری در داشتن سفری راحت‌تر تاثیر به سزایی دارد.

خطوط هوایی برای ارائه‌ی خدماتی متفاوت و جذاب‌تر به منظر جذب مشتری با یکدیگر به طور دائم در حال رقابتند، در ادامه برخی از خدمات خاص و جالب توجه این پروازها را برایتان بازگو می‌کنیم، شاید شما هم وسوسه شدید تا برای سفر بعدی، یک بلیط هواپیمای فرست کلاس تهیه کنید!

مثل خانه

ایرباس A350 فین ایر(Finnair) که بین هلسینکی، پکن، بانکوک و هنگ کنگ در پرواز است در بخش فرست کلاس و کلاس تجاری(Business Class) چنان طراحی منحصر به فرد و راحتی را ارائه کرده که شما احساس می‌کنید در خانه یا هتلی زیبا نشسته‌اید. قاشق، چنگال، کارد و سایر لوازم آشپزخانه‌ای پرواز، محصول یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های طراحی لوازم خانگی فنلاند، ماریمکو(Marimekko) است. یکی دیگر از مشخصات منحصر به فرد این پرواز سیستم نورپردازی داخلی است که هر مسافر امکان تنظیم آن را به صورت جداگانه برای صندلی خود دارد. این نورها با توجه به فصل، زمان و مقصد تغییر می‌کند، همچنین مسافر می‌تواند از میان میلیون‌ها رنگ، نور مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و از آن لذت ببرد، گفتنی است یکی از نورهایی که مسافران می‌توانند برای روشن کردن فضای خود از آن استفاده کنند، الهام گرفته از شفق قطبی است! این نورها بدون شک بر تغییر حالات و بهبود آن در مسافران اثر به سزایی دارد.

طراحان به فکر هوای تازه نیز بوده‌اند، هر دو تا سه دقیقه، سیستم هواساز موجود در کابین، هوا را تصفیه کرده و مسافران به طور مداوم هوایی تازه را تنفس می‌کنند که این امر نیز به رفع خستگی در آنها کمک می‌کند. اگر شما از آن دسته افراد دمدمی مزاجی هستید که چند دقیقه احساس گرما کرده و چند دقیقه بعد سردتان می‌شود، بلیط هواپیمای فرست کلاس فین ایر را تهیه کنید چراکه در این پرواز هر مسافر به طور اختصاصی می‌تواند دمای محیط اطراف خود را تنظیم کند.

همه‌ی صندلی‌ها در کنار راهرو

پرواز ای ان ای ژاپن(ANA) اولین پرواز ژاپن بود که طراحی صندلی‌ها در بخش فرست کلاس خود را به گونه‌ای انجام داد که تمام صندلی‌ها در کنار راهرو(Aisel) قرار داشته باشد تا به این ترتیب در پروازهای طولانی مسافران  مشکلی برای رفت و آمد و راه رفتن نداشته باشند. هر صندلی به یک صفحه نمایش 17 اینچی دسترسی دارد که امکان نمایش بیش از 300 برنامه از فیلم تا موسیقی و بازی را در طول پرواز برایتان فراهم می‌کند، همچنین یک هدفون اختصاصی به هر مسافران داده می‌شود که از شنیده شدن سر و صدای اطراف جلوگیری می‌کند.

این همه‌ی ماجرا نیست، غذاهای این بخش از هواپیما توسط بهترین سرآشپزان تهیه شده و منویی هماهنگ با خوراکی‌های هر فصل از سال در اختیار آنها قرار می‌گیرد، با صندلی راحت، غذای عالی و تعداد بسیاری فیلم شما پروازی راحت‌تر از همیشه را تجربه خواهید کرد.

هتلی در آسمان

وقتی بلیط هوایپمای امارات را برای بخش فرست کلاس تهیه می‌کنید، در واقع به مانند این است که کلید یک سوئیت در هتلی لوکس را گرفته‌اید. به محض ورود به هواپیما به سمت صندلی خود راهنمایی می‌شوید، اما این یک صندلی معمولی نیست، بلکه سوئیتی است که با بستن در آن، اتاقی کوچک به طور اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد، تخت، میز،آینه و یک یخچال کوچک، امکانات این سوئیت هوایی است که در هواپیماهای A380 , A340-500  و بیشتر بوئینگ‌های 777 قرار دارد. کار به اینجا ختم نمی‌شود، پس از استقرار در سوئیتتان برای رفع بیشتر خستگی می‌توانید از اسپا و دوشی که در بخش فرست کلاس تعبیه شده نیز استفاده کنید! باورنکردنی است اما اینجا همه چیز برای آسایش و راحتی فراهم شده‌است.

خدمات ویژه همچنان ادامه دارد، هواپیمایی امارات، در بیش از 70 شهر برای مسافرانی که بلیط هواپیمای فرست کلاس تهیه کرده‌اند، اتومبیلی اختصاصی را در اختیار قرار می‌دهد.

مهمان‌نوازی به سبک فیجی

اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد فیجی است، توصیه می‌کنیم با پرواز فیجی ایرویز(Fiji Airways) رهسپار آنجا شوید، پرواز فیجی تمام تلاش خود را می‌کند تا مسافرانش به ویژه در بخش فرست کلاس و کلاس را تجاری را پیش از رسیدن به مقصد با فرهنگ فیجی آنجا آشنا کند، سرآشپز بین المللی لانس سیتو(Lance Seeto) بهترین غذاها و خوراک‌های فیجی، چینی و انگلیسی را برای مسافران آماده می‌کند تا آنها غذاهایی را مزه کنند که طعمش را هیچگاه از یاد نبرند.

مهمان‌نوازی و رفتار دوستانه‌ی خدمه‌ی پرواز یکی از بهترین تجربه‌ها را برای مسافران فراهم می‌کند و آنها پیش از رسیدن به فیجی عاشق این کشور می‌شوند.

آرام بخواب!

اگر خوابیدن در هواپیما تا کنون برایتان دشوار بوده، با پرواز کانتاس(Qantas) استرالیا تمامی آن خاطرات بد را از یاد خواهید برد. کانتاس به مسافران فرست کلاس خود یک بسته‌ی کامل حاوی یک پیژامه نخی و راحت، یک جفت دمپایی، یک چشم بند و کیفی از تمامی لوازم بهداشتی لازم را  می‌دهد.، تخت‌های فرست کلاس بسیار راحت و استاندارد بوده و می‌تواند خوابی راحت را برای شما فراهم کند. همچنین در هنگام وعده‌های غذایی از شما با تنوعی چشم‌گیر پذیرایی کرده و می‌توانید پیش از سفارش، غذا‌ها را مزه کرده و سپس انتخاب کنید. یک ماشین اختصاصی نیز برای رساندن شما به فرودگاه و هتل نیز در مقصد و مبدا در اختیارتان قرار می‌گیرد.

صف طولانی چک این و خروج را که دیده‌اید؟ اگر بلیط هواپیمای شما فرست کلاس باشد دیگر در صف‌های طولانی هم معطل نخواهید شد، به نظر می‌رسد کانتاس کاری کرده تا پروازهای طولانی نه تنها آسان شود بلکه دوست داشتنی هم گردد.

رستورانی بر بلندای آسمان

اگر به آشپزی فرانسوی علاقه‌مندید، می‌توانید یک بلیط هواپیمای فرست کلاس یا کلاس تجاری خط هوایی فرانسه(Air France) را تهیه کنید و از غذاهایی که توسط سرآشپز بین‌المللی دانیل بولود(Daniel Boulud) پخته می‌شود لذت ببرید، وعده‌های غذایی آنجا یک ضیافت تمام عیار است. خوراک‌هایی از بهترین مواد غذایی توسط بهترین سرآشپز!

پس از صرف یک غذای لذیذ هیچ چیز به اندازه‌ی یک خواب خوب نمی‌چسبد، صندلی‌های تخت خواب شوی راحتی در پرواز فراهم شده که می‌توانید بر روی آنها استراحت کنید.

خدمات و امکانات رفاهی در بخش تجاری و فرست کلاس هواپیماها آنقدر متنوع و جالب توجه شده‌است که بیش از هر زمان دیگری مسافران را برای خرید وسوسه می‌کند، در پروازهای طولانی که مجبورید ساعت‌ها در هواپیما باشید، ارزشش را دارد که کمی هزینه کرده و یک بلیط هواپیمای فرست کلاس و یا کلاس تجاری تهیه کنید، دسته کم به این ترتیب خستگی ناشی از سفر موجب نمی‌شود که یک روز از سفرتان را به هدر رود!

برای دیدن عکس‌های زیبا به سایت سفرستان مراجعه کنید.

  • ۹۵/۰۳/۰۳
  • مصطفی صفریان برمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی