مجله الکترونیکی

جامع ترین سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما و هتل

مجله الکترونیکی

جامع ترین سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما و هتل

  • ۰
  • ۰


منبع: Travel and Leisure

تابستان نزدیک است و شاید هیچ فصلی به اندازه‌ی تابستان برای سفر مناسب نباشد، فصلی که در آن می‌توان برای یک تعطیلات طولانی برنامه‌ریزی کرد. یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای گردشگران شهرهای اروپایی به ویژه لندن، پاریس و رم بوده‌است، اما بسیاری از گردشگران گاه از گذران یک تعطیلات طولانی در اروپا منصرف می‌شوند چراکه همیشه این تصور وجود دارد که اروپا مقصدی گران است، این قول درباره‌ی سه شهر بزرگ اروپا، رم، پاریس و لندن تا حدی درست است اما آنچه درباره‌ی گشت و گذار در اروپا مهم است، این است که در زمان درست در مکان درست باشید، یعنی چه ماهی برای چه مقصدی بهتر است، این بهتر بودن به طور دقیق، مناسب‌تر بودن قیمت است که می‌تواند حاصل میزان توریست‌ها و بازدیدکننده‌ها باشد.

علاوه بر این شهرها که همیشه از آنها یاد می‌شود، شهرهای بسیار زیبای دیگری نیز در اروپا وجود دارد که سفر به آنها می‌تواند بهترین و آرامش‌بخش‌ترین تعطیلات را برای ما به ارمغان بیاورد. در ادامه چند مقصد اروپایی به همراه ماه مناسب سفر به شما معرفی می‌شود، گفتنی است این اطلاعات با توجه به اطلاعات سایت معروف book تدوین شده‌است.

برای سفر به اروپا بلیط هواپیما نیز نیاز دارید، اگر می‌خواهید سفرتان به طور کامل ارزان و مناسب تمام شود، بهترین توصیه برای خرید بلیط هواپیما، تهیه آن چند هفته پیش از سفرتان است، به این ترتیب هزینه‌ی آن برایتان مناسب‌تر تمام می‌شود. از شواهد امر پیداست که از همین حالا باید برای تعطیلات تابستان برنامه‌ریزی کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید و بعد از آن مقصد بلیط هواپیمایتان را مشخص کنید.

استکهلم؛ سوئد

بهترین ماه سفر: ژولای( 11 تیر الی 10 مرداد)

مناسب برای افرادی که می‌خواهند تنها سفر کنند.

استکهلم، کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری دارد که در هوای خوب این فصل شهر می‌توانید در آنها بنشینید، کتابی خوانده و قهوه‌ای به همراه شیرینی مخصوص دارچینی(kardemummabullar) میل کنید. سفر در ماه جولای به استکهلم برابر با 16 درصد هزینه‌ی کمتر نسبت به ماه ژوئن است؛ در ماه ژوئن، منطقه‌ی اسکاندیناوی بلندترین روزها را دارد و به همین دلیل قیمت‌های تابستانی به بالاترین حد خود می‌رسد. سفر در ماه جولای یک مزیت دیگر هم دارد و آن خوردن تازه‌ترین و خوشمزه‌ترین صدف‌هاست.

پوسیتانو؛ ایتالیا

بهترین ماه سفر: ژوئن(12خرداد تا 10تیر)

مناسب برای ماه عسل و یا سالگرد ازدواج

اگر زوجی جوان هستید که می‌خواهید ماه عسل خود را در یک مقصد رویایی اما اقتصادی بگذرانید و یا قصد دارید سالگرد ازدواجتان را در جایی آرام جشن بگیرید، این شهر کنار دریا بهترین و مناسب‌ترین مقصد برای شما خواهد بود. شما می‌توانید در هتل لو سیرنوس(Le Sirenuse) اقامت کنید، جایی‌که به بهترین شکل از شما پذیرایی می‌کنند. در ماه ژوئن قیمت‌ها بهتر از ماه ژولای است چراکه هنوز با افزایش قیمت و موج گردشگران روبه رو نشده‌است. اگر همین الان بلیط هواپیمایتان را نیز تهیه کنید، یک سفر اروپایی ارزان و بی نظیر را برای خود ترتیب داده‌اید.

پراگ؛ جمهوری چک

بهترین ماه سفر ژولای(11 تیر تا 10مرداد)

مناسب برای سفرهای دسته جمعی

در ماه ژولای پراگ میزبان جشنواره‌های فرهنگی بسیاری است و از این رو دیدن این شهر در این ماه می‌تواند برای دوستداران موسیقی و فرهنگ، بهترین تجربه‌ی سفر باشد. جشنواره‌ی موسیقی جاز و اجرای اپرای دون ژوان(Don Giovanni) اثر موتزارت از آن جمله است، گفتنی است این اپرا اولین بار در سال 1787 در این شهر اجرا شده و از آن زمان تا کنون هرساله برای دوستداران موسیقی کلاسیک اجرا می‌شود.

اگر می‌خواهید بلیط هواپیمایتان را به مقصد پراگ بگیرید به شما پیشنهاد می‌کنیم در هتل بوهو(Boho Hotel) که به تازگی باز شده، اقامت کنید.

مادرید؛ اسپانیا

بهترین ماه سفر اگوست(11مرداد تا 10شهریور)

مناسب برای سفرهای دسته جمعی

ماه اگوست شاید کمی گرم باشد، اما اگر در این ماه سفر کنید می‌تواند 21 درصد در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. اگر یک برنامه‌ریزی مناسب برای سفر داشته‌باشید این گرما هم شما را اذیت نخواهد کرد. برای بازدید از موزه‌ها این فصل با توجه حجم کمتر جمعیت، مناسب‌تر خواهد بود، پس نگذراید گرما بدل به بهانه‌ای شود، با دوستانتان تماس بگیرید و برای این تابستان به همراه آنها به مادرید سفر کنید.

فلورانس؛ ایتالیا

بهترین ماه سفر اگوست

مناسب برای زوج‌ها

هرکسی برای یک بار هم در زندگی باید به این شهر سفر کرده، از کلیسای جامع فلورانس دیدن کند، از آن بالا رود و نگاهی به پشت بام‌های سفالی قرمز و قهوه‌ای این شهر بیاندازد. اگر به دنبال یک مقصد مناسب برای ماه عسلتان هستید می‌توانید به فلورانس سفر کرده و پس از بازدید از این شهر تاریخی که تعدای از میراث فرهنگی یوسنکو را در خود جای داده، آخر هفته‌ای را در توسکانی سپری کنید. سفر در ماه ژولای به معنی 24 درصد صرفه‌جویی به نسبت سفر در ماه ژوئن است.

کراکوف؛ لهستان

بهترین ماه سفر ژولای

مناسب برای افرادی که می‌خواهند تنها سفر کنند

کراکوف یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین شهرهای لهستان است، این شهر با زیبایی‌هایش چندی است که در مرکز توجهات قرار گرفته؛ این شهر از حملات جنگنده‌ها در طول جنگ جهانی دوم در امان مانده‌است. اینجا شما می‌توانید  از معماری زیبای قرون وسطا در شهری زیبا و زنده دیدن کنید، اگر قصد دارید تنها سفر کنید، پیشنهاد ما به شما خرید بلیط هواپیما به مقصد این شهر امن و زیبا است.

برلین؛ آلمان

بهترین ماه سفر اگوست

مناسب برای سفرهای دسته جمعی

دلیل مشخصی وجود ندارد که چرا سفر به برلین در این ماه بسیار اقتصادی است. علی رغم اینکه بسیاری از پایتخت‌های اروپایی با تعطیلی‌های بسیاری روبه‌رو هستند، برلین شهری زنده و پر جنب و جوش است. برنامه‌های متنوعی در این شهر برگزار می‌شود که می‌تواند سفر شما را جذاب‌تر نیز کند.

ادینبورگ؛ اسکاتلند

بهترین ماه سفر ژوئن

مناسب برای سفرهای دسته جمعی

اگوست ماه جشنواره‌های این شهر است و از این رو هم گران می‌شود و هم پیدا کردن هتل دشوار؛ به همین دلیل پیشنهاد ما برای یک سفر آرام و ارزان، ماه ژوئن است چراکه شما می‌توانید به این ترتیب 29 درصد در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید. در این ماه می‌توانید از دیدنی‌های شهر بازدید کنید از جمله مکان‌های زیبای این شهر خیابان ویکتوریا و پل جرج چهارم است، در اینجا می‌توانید بهترین چای را برای سوغات خریداری کنید.

دوبرونیک؛ کرواسی

بهترین ماه سفر ژوئن

مناسب برای سفر خانوادگی به همراه کودکان

این شهر که در کنار دریای آدریاتیک واقع شده، ترکیبی از تاریخ و تفریح را برایتان به ارمغان می‌آورد، شما می‌توانید در میان ساختمان‌های به جا مانده از قرون وسطا قدم بزنید و خود را به دریا رسانده و در کنار سواحل زیبا استراحت کنید. این شهر به نسبت بسیاری از مقاصد ساحلی اروپا آرام‌تر بوده و از این جهت می‌تواند اقامت دلچسبی را برایتان ترتیب دهد. اگر بلیط هواپیمای شما به دوبرونیک است، دوربین عکاسیتان را فراموش نکنید، شاید دلتان بخواهد از لوکیشن‌های سریال بازی تاج و تخت عکاسی کنید!

بروژ؛ بلژیک

بهترین ماه سفر ژولای

مناسب برای زوج‌های جوان

دوست دارید به افسانه‌های پریان قدم بگذارید؟ بلیط هواپیمایتان را به مقصد بروژ بگیرید، شهری که قدمت آن به قرن 13 میلادی برمی‌گردد و اکنون شهری است قدیمی با روحیه‌ای جوان!

اگر برای جشن سالگرد ازدواجتان قصد یک اقامت رویایی را دارید می‌توانید از هتل-بوتیک ون کلیف(The van Cleef) دیدن کنید. این هتل-بوتیک در واقع محل اقامت خانواده‌ی جواهرساز ون کلیف در 700 سال پیش بوده، خانه‌ای که ترکیبی بدیع از رنگ و طرح را به ارمغان آورده‌است.

بارسلونا

بهترین ماه سفر اگوست

مناسب برای سفرهای خانوادگی

سفر در ماه اگوست به لحاظ هزینه بهترین فرصت سفر است، بارسلونا شهر بسیاری زیبایی است که جذابیت‌های معماری بسیاری را به مخاطبانش نشان می‌دهد از جمله‌ی آن می‌توان به آثار گائودی اشاره کرد. همچنین گزینه‌های بسیاری برای اقامت در این شهر پیش روی شماست.

دوبلین؛ جمهوری ایرلند

بهترین فصل سفر اگوست

مناسب برای سفرهای خانوادگی

این شهر با یک پارک بزرگ می‌تواند مقصدی مناسب برای خانواده‌هایی باشد که فرزند خردسال دارند. این پارک شامل باغ  و باغ وحش است. اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد دوبلین است از قلعه‌ی اشفورد نیز دیدن کنید، در این قلعه به روشی رویایی از شما پذیرایی می‌شود.

روزهای گرم و بلند تابستان در راه است و نوید سفرهایی رویایی را به شما می‌دهد، سفر به هیچ مقصدی سخت و دور از ذهن نیست اگر برای آن از پیش برنامه‌ریزی کنیم. این تابستان با سفر به یکی از شهرهای زیبای اروپایی می‌تواند برایتان خاطره‌انگیز شود پس از همین حالا بلیط هواپیمایتان را بخرید و اتاق هتلتان را رزرو کنید.

 

  • ۹۵/۰۲/۱۹
  • مصطفی صفریان برمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی