مجله الکترونیکی

جامع ترین سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما و هتل

مجله الکترونیکی

جامع ترین سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما و هتل

  • ۰
  • ۰


شهربازی‌ سن نمی‌شناسد، از ترن هوایی گرفته تا تونل وحشت، از ماشین‌های برقی تا بازی‌های دست جمعی، این پارک‌ها برای هرکسی می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. برخی دستگاه‌ها چنان آدرنالین شما را بالا می‌برند که بدون شک در پایان روز جز خاطره‌ی خوشی چیزی برایتان به جا نمی‌گذارند؛ شهربازی‌ها در سراسر دنیا از دنیای واقعی، کارتون‌ها و فیلم‌ها الهام گرفته و طراحی آنها می‌تواند فضاهایی آشنا را برای شما تداعی کند. برخی از این شهربازی‌ها آنقدر خاص و جذاب هستند که خود یک مکان گردشگری می‌شوند، حتما شما هم شنیده‌اید که برخی تنها برای بازدید از دیزنی‌لند عازم فرانسه می‌شوند؟ برای تعطیلات به سفر می‌روید؟ مقاله‌ی زیر را بخوانید اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد یکی از این شهرهاست، حتما در طول سفر یک روز را برای گردش در این پارک‌ها اختصاص دهید!

اورلند؛ کره‌ی جنوبی(Everland)

یکی از محبوب‌ترین شهربازی‌های جهان؛ اولین شهربازی کره در سال 1976 افتتاح شد چند سال پیش این شهربازی توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی سامسونگ خریداری شده و تبدیل به اورلند با شش میلیون بازدید کننده شد.

این شهربازی از سه پارک( مضمونی( تشکیل شده،  فستیوال با جاذبه‌های مختلف از جمله یک باغ وحش بزرگ، یک پارک آبی به نام خلیج کارائیب و پارک ماشین‌رو(Speed Way).

در این شهربازی، بزرگترین ترن هوایی کره‌ی جنوبی را خواهید دید و همچنین بنا بر فصل می‌توانید در فستیوال‌های مختلف شرکت کنید.

دنیای فراری؛ ابوظبی(Ferrari World)

اگر عشق سرعت هستید این شهربازی باید اولویت اول شما برای بازدید باشد!  فراری ورد بزرگترین شهربازی سرپوشیده جهان است که سقف آن نیز از ماشین‌های مسابقه‌ای فراری الهام گرفته‌است. اما آنچه این شهربازی را بسیار ویژه می‌کند، سریعترین ترن هوایی جهان با سرعت 240 کیلومتر در ساعت است! در این پارک چند موزه‌ی فراری و فروشگاه و بازی‌های شبیه‌سازی برای عشق ماشین‌ها وجود دارد. اگر بلیط هواپیمای شما به مقصد امارات است شک نکنید که از این پارک باید دیدن کنید.

دنیای دیزنی؛ فلوریدا(Disney World)

وقتی صحبت از شهربازی و پارک‌های مضمونی می‌شود شاید اولین اسمی که به ذهن بیاید، دیزنی‌لند باشد! پارکی که به رویاهای کودکی جان داد! در این شهربازی که در پاریس و توکیو نیز شعبه دارد، پرنسس‌های کارتون‌ها قدم به جهان واقعی گذاشته‌اند؛ اینجا همه‌چیز هست، از دستگاه‌های گوناگون و هیجان‌انگیز تا رستوران و فروشگاه و حتی اقامتگاه که همه از کارتون‌ها و مضمون‌های سینمایی الهام گرفته‌اند.

 

اوشن پارک؛ هنگ کنگ(Ocean Park)

اوشن پارک را در واقع می‌توان بزرگترین تاتر دریایی دانست! آکواریوم کوسه‌ها، نمایش دلفین‌ها و نمایشگاه شگفت‌انگیز ژلی‌فیش‌ها که انگار نمایی از فیلم‌های علمی و تخیلی است! اوشن پارک از دو بخش تشکیل می‌شود، بارانداز(Waterfront) و قله(Summit) اگردوستد ارید که آدرنالین خونتان بالا رود به قسمت قله یا همان سامیت سر بزنید، آنجا پر از دستگاه‌هایی که شما را می‌چرخاند، سر و ته می‌کند و ضربان قلبتان را بالا می‌برد.

سدار پوینت؛ اوهایو(Cedar Point)

این شهربازی بهشت دوستداران ترن‌های هوایی است. این پارک 16 ترن هوایی گوناگون دارد که بلندترین ترن هوایی دنیا نیز در بین آنهاست. اسم این ترن گیت کیپر(Gate Keeper ) است و ارتفاع به 52 متر می‌رسد، کسانی که سوار این ترن شده‌اند می‌گویند سقوط از آن ارتفاع، حسی همچون پرواز دارد. این شهربازی همچنین یک پارک آبی و بازی‌های مخصوص کودکان را نیز دارد.

گاردالند؛ ایتالیا(Gardaland)

یک شهربازی در شمال شرق ایتالیا که از بخش آبی، دستگاه‌های هیجان انگیز و یک هتل اقامتی تشکیل می‌شود که به راحتی می‌توانید یکی دو روز را در آنجا به گردش بگذرانید! در این شهربازی چند ترن هوایی و دستگاه هیجان انگیز وجود دارد که تجربه‌ی سقوطی پر سرعت را برایتان ایجاد می‌کند، این پارک همچنین به داشتن چند سواری آبی هیجان انگیز معروف است. اگر دوستدار داستان‌هایی ترسناک هستید، تونل‌های وحشت این پارک تجربه‌ای تکرار نشدنی را برایتان ایجاد خواهد کرد.

سیام پارک سیتی؛ بانکوک(Siam Park City)

یک پارک آبی و شهربازی در نزدیکی بانکوک؛ این شهربازی از سال 1980 شروع به کار کرد، سقوط غول‌آسا (Giant Drop) یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های این شهربازی است که در آن سقوط از ارتفاع 75 متری را تجربه خواهید کرد.

علاوه بر ترن‌ها و دستگاه‌ها یک مرکز آب درمانی نیز در این مجموعه قرار دارد که می‌تواند در پایان گردش، آرامش را به شما بازگرداند. گفتنی است که استخر امواج این پارک آبی در کتاب گینس عنوان بزرگترین را از آن خود کرده‌است.

در سفر بعدیتان شاید بد نباشد کمی به کودک درونتان استرحت دهید و او را به یک تفریح تمام عیار ببرید؛ بلیط هواپیمای شما به کدام مقصد است؟ پیش از سفر کمی جست‌و‌جو کنید و ببیند در آنجا شهربازی و پارک تفریحی وجود دارد؟ گردش در این پارک‌ها بدون شک یک تفریح دست‌جمعی فراموش نشدنی برایتان خواهد بود. کمی هیجان می‌تواند برایتان روز‌هایی سرشار از انرژی را به ارمغان بیاورد.

  • ۹۴/۱۲/۲۴
  • مصطفی صفریان برمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی